Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 22 februari 2014

Experimenteren

Hoi Allemaal

Laatst heb ik mij zelf embossing paste gold gekocht van Wendy Vecchi. Heb wat filmpjes zitten bekijken van haar, alleen lastig te vinden waarin ze ook daadwerkelijk de gouden embossing paste gebruikt. Wat ik wel leuk vindt, is dat ze de paste op een andere manier gebruikt dan alleen met stencils. Dus ik dacht, laat ik eens aan de slag gaan met verschillende tags en materialen. 

Gauw ontdekte ik al dat de embossing paste een beetje als een resist werkt op de inkt, het neemt de inkt niet goed op. Ik heb distressinkt gebruikt en archival inkt. Ook heb ik bij een van de tags de eerste laag bewerkt met gesso als ondergrond, kijken of dat wat doet. Bij de laatste tag heb ik gebruik gemaakt van crackle paste. Je ziet op de eerste foto de embossing paste een beetje door de inkt heen komen. 
De tags heb ik uiteindelijk afgemaakt met verschillende materialen. 

Goed weekend allemaal 

Groetjes Anita



1 opmerking: