Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 15 maart 2014

Challenge CFC

Hoi Allemaal

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij CFC. Deze keer is het een inspiratie foto met vrolijke, frisse kleuren. It's 'Spring time'.
We hebben daar al volop van kunnen genieten afgelopen week. Heerlijk dat zonnetje. Ik hoop dat het jullie inspiratie geeft om er mee aan de slag te gaan. Kijk even op de site naar de andere voorbeelden van onze team leden. Succes en veel plezier. 

Groetjes Anita


1 opmerking:

  1. lovely flowers and colors, I like how u stamped the flowers to create ur panel :) So glad to join you as a Guest designer at Crazy for CAS!!

    BeantwoordenVerwijderen