Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 29 maart 2014

Zo blij





                                                  Hoi Allemaal

Een kort maar wel een heel leuk bericht.
Ik mag bij Scrapdelight met een heel aantal andere leuke mensen workshops gaan geven.
Heb ik super veel zin in!


Foto: Met enige trots kunnen wij jullie alvast het eerste deel van onze nieuwe docenten laten zien! 

Er wordt al druk gebrainstormd over nieuwe workshops, dus hou de website en facebook goed in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten