Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 31 maart 2014

You are amazing!


Hoi Allemaal

Deze keer weer lekker aan het kliederen geweest in mijn art journal. 
Heerlijk om daarin te werken en van alles uit te proberen.
Als basis ben ik begonnen met een masker en gesso. De gesso werkt als een  resist  met de spray die ik er overheen heb gespoten. 
Nog een ander masker gebruikt met distress ink in de hoeken. 
Verschillende soorten papier gescheurd, beplakt.Van 'Prima' een houten ATC card erachter. Met een foto erbij in een frame (stans).  Afgewerkt met letters. 

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten