Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 9 juni 2012

Allerlei kaartjes

                             Dit weekend aan de slag gegaan met het maken van allerlei kaartjes.


Dit kaartje gemaakt met Washi tape. De vogel is een stempel en
 is bewerkt met embossingpoeder.

Dit kaartje is gemaakt van cardstock en designpapier.
De bloem is uit filt gestanst.

 Met dit kaartje ben ik aan de slag gegaan met pan pastels. Daarmee heb ik een stuk cardstock bewerkt en door een embossingfolder gehaald en weer bewerkt met dezelfde kleur. De bovenliggende delen worden dan donkerder van kleur. Ik heb de klok gestanst en ook bewerkt met pan pastels. Voor de  swirl, windroos en vliegtuig heb ik gebruik gemaakt van distress inkt. Hier en daar zie je een stukje washi tape.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten