Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 7 juni 2012

Kaartje

Super Geweldig Fantastisch!
Een kaartje gemaakt met een stempel van Whimsy. Een mooie stempel is dat!
Voor het eerst dit ingekleurd en wel met de distress markers. Dat was even uitproberen hoe en wat, maar ik ben best tevreden over het resultaat. Het schaduw aanbrengen vind ik nog lastig. Maar oefening baart kunst.
Het papier is van papicolor en ik heb design papier gebruikt. On the edge stans is van Tim Holtz.
Het kaartje is afgemaakt met bloemen en een tekststempel. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten