Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 19 juni 2012

Ronde kaart: Een mooie dag gewenst

Deze keer een ronde kaart gemaakt!
Uit Kraft cardstock een ronde cirkel gestanst en een iets kleiner cirkel uit designpapier.
Dit heb ik zo ook gedaan met de halve cirkel.
Het design papier is van M.D.: Dutch Paperbloc.
Ik heb de stempel ingekleurd met distress markers.
De boom, het hekje, bloemetjes en blaadjes uitgestanst en alles in dezelfde kleur tinten gehouden.
De tekststempel vind ik er wel mooi bij passen!
De kaart is afgemaakt met bloemetjes, lint en een brad.
Al met al een leuke vrolijke kaart!



7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje Anita.
    Leuk dat je hem hebt ingestuurd voor onze challenge.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje , Anita. Mooie heldere kleuren.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.

    Mieke MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt voor de challenge van MD Anita.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuk rond kaartje!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DTMDesign challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje
    fijn dat je meedeed
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuk die holland kleuren!
    Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Je hebt een hele leuke kaart gemaakt, leuke kleurtjes ook.
    Je keunt zoveel leuke dingen doen met deze Holland-bloc.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen