Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 25 mei 2013

Challenge 19 Crazy for Cas: Ton- sur -ton

Goede morgen allemaal, 

Vandaag mijn eerste bijdrage voor: Crazy for Cas. Een nieuwe uitdaging: 
Ton- sur- Ton. 
Dit betekent een creatie in 1 kleur met verschillende kleur nuances. 
Ik heb gebruik gemaakt van de kleur roze en dat toegepast op verschillende manieren d.m.v stempels en design papier. 
Ben je nieuwsgierig geworden en heb je zin om mee te doen. Klik dan Hier. Bekijk ook de andere voorbeelden op het blog. Ze zijn prachtig!

Groetjes Anita


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart... helemaal mijn kleuren! Topper hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Je art journal pagina hieronder is ook mooi zeg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, wat een lief en mooi inspiratiekaartje! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen