Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 12 mei 2013

Pan pastel


Hoi Allemaal, 

Hier dan mijn eind project van pan pastel workshop (Donna Downey).
Zo leuk om te doen. Wel een heel karwei, maar geweldig en ik ben zeer tevreden. 
Ik heb op hout gewerkt met gesso erover, laten drogen. 
Met een masker en modeling paste reliëf aangebracht. Daarna het ingekleurd met de tools en pan pastel. 
Het hart is ook van modeling paste en bewerkt met pan pastel. 
Het hart zit vast aan een soort springveer, gemaakt van bloemdraad, gewikkeld om een pen.
Afgewerkt met een tag: Create from the hart, color your world....

groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten